Aquest curs serà la primera vegada que oferirem el Casal de Nadal amb l’Associació Ballet i Arts escèniques de Sabadell, i els hem seleccionat entre altre propostes tant per la qualitat de la proposta molt relacionada amb el projecte educatiu del centre (al voltant del teatre), com per el preu i altres condicions. En aquest document teniu el full informatiu bàsic del casalet de Nadal que gira al voltant del teatre i l’expressió artística, combinat amb activitats de lleure adaptades a les etapes dels infants. El dijous 13 de desembre a las 17h es farà una sessió informativa a l’escola per a explicar la proposte i resoldre dubtes.
Com en altres ocasions, la quantitat mínima de inscripcions per a poder dur a terme el Casal és de 10 nens/nenes.
Les dades claus resumides són:
– DATES: el casal s’oferirà en tots els dies laborables de les vacances d’hivern: 24, 27, 28 i 31 de desembre, i 2, 3, 4 i 7 de gener, fent un total de 8 dies. El període de inscripció és del 11 al 17 de desembre, el 13 de forma presencial després de la sessió informativa.
– HORARIS I PREUS:
- El horari marc és de 9:00h a 13:30h, i el preu de tots els 8 dias es 80€ (día esporàdic, 12€)
- Servei d’acollida al matí, de 8:00 a 8:50 preu setmanal de 10€ (Dia esporàdic, 3€)
- Servei d’acollida a la tarda, de 13:30 a 14:00 preu setmanal de 10€ (dìa esporádic 3€)
- Servei de menjador, de 13:40 a 15:00 (el dinar el porta cada nen/a de casas en carmanyola), 12€ preu setmanal, (5€ dia esporàdic)
– PROCÉS DE INSCRIPCIÓ: les inscripcions es realitzen directament amb l’entitat, omplint aquest formulari i enviant-lo a l’adreça: teatreartsabadell@gmail.com. El primer dia de casal, s’ha de portar el formulari imprés, i s’ha de lliurar també: (a)una fotografía del/s infant/s, (b)copia del DNI del pare/mare/tutor legal, (c) copia de la targeta sanitaria dels infants i (d) copia del certificat de vacunes. Per qualsevol dubte, podeu trucar als teléfons 601 365 624 (Irene) o 690 389 642 (Àlex). El dia de la sessió informativa també es podràn fer inscripcions.
Aquí podeu consultar el projecte sencer del casal.