Extraescolars

REUNIÓ INFORMATIVA DIMECRES 15 SETEMBRE 2021 a les 18:00 h per ZOOM.

Benvolgudes famílies,


Un curs més ens retrobem a l’escola, després de gaudir d’un temps d’esbarjo i descans amb els vostres fills i filles i els vostres éssers estimats.

Som conscients que seguim dins d´una dinàmica amb certes peculiaritats, tot i que cada vegada més ens anem apropant a l’organització i funcionament que teniem abans de la pandèmia, tant a nivell d’activitats extraescolars com de menjador.

Treballem segons pauta el Departament d’Educació i seguim tot el protocol de seguretat pel bon desenvolupament de les activitats mantenint i garantint la màxima seguretat.

Per tant, i per garantir en tot moment la seguretat dels vostres fills/es i de l’equip educatiu i de cuina, Monitaula juntament amb AMPA i escola ha implementat un protocol de seguretat.

PROTOCOL DE SEGURETAT

DEPENDRÀ DE LA SITUACIÓ QUE ENS TROBEM


Anirem informant-vos abans inici activitats de qualsevol novetat com per exemple si hem de mantenir grups bombolla….Tot i això, seguirem mantenint el protocol de seguretat de higienització de mans i material, mascareta…..

Activitats Extraescolars

Funcionament d’Extraescolars

Des de Monitaula desitgem que les activitats proposades s’ajustin a les vostres necessitats i a la dels vostres fills/es.

El funcionament, en si mateix, de les activitats és de dilluns a divendres de 16:30 h a 17:30 h, tot i tenir una durada de 1:15 h, és a dir es faran de 16:30 h a 17:45 h. Durant els 15 min. els infants berenen o s’utilitza per preparar-nos, com per exemple en el cas de patinatge.

Per a qualsevol aclariment o canvi us podeu adreçar a la coordinadores d’extraescolars, Núria. Al llarg d’aquest nou curs seguim apostant per l’esport, activitat fonamental per a un correcte creixement dels infants, juntament d’altres activitats no menys interessants per a un bon aprenentatge.

Per tal de tirar endavant l’extraescolar hi ha d’haver un mínim d’infants apuntats, aquesta franja està marcada en 10 nens/es. Tal i com es va aprovar en l’assemblea del 14 de juny del 2015, hi haurà dos preus, un pels associats i un altre pels no associats a l’AMPA de l’escola.

Inscripcions i Forma de pagament

Les inscripcions les podeu fer mitjançant full d’inscripció (omplint totes les dades que us demanem i retornant-lo complet a monitaulacatalunya@gmail.com) fins al 20 de setembre de 2021

El pagament es realitzarà en tres pagaments al llarg del curs,

  • 1r pagament : 28 de setembre de 2021.
  • 2n pagament: 16 de novembre de 2021.
  • 3r pagament : 8 de febrer de 2022.


Per tal de facilitar-vos el pagament d’aquest servei, el realitzem mitjançant domiciliació bancària.

Les activitats començaran el divendres 1 d’octubre 2021 fins el 31 de Maig 2022.


En el cas de natació, la durada total és de dues hores, de 16:30h a 18:30h, i es recolliran al Qwellness. Es podrà escollir un dels dos dies de la setmana.

Organització i informació activitats externes:

Anglès

L’activitat d’anglès es treballa sota la metodologia i projecte educatiu de l’acadèmia
Clarence House.

  • P4, P5: es realitzarà a l’Escola Catalunya. (pendent de confirmació)
  • 1r a 6è: L’activitat es realitza a l’acadèmia, C/ Jovellanos 91, a 8 minuts caminant des de l’escola.

Els professors de l’acadèmia, recullen als vostres fills/es i els acompanyen al centre. Durant el camí els nens/es aprofiten per berenar i practicar l’anglès oral amb els seus professors.

La ràtio de monitors és d’un cada 10 nens/es.

A les 17:45h podeu recollir els vostres fills/es a l’acadèmia. El primer dia de classe es fa una prova de nivell. Els infants apuntats el curs passat els mestres els agruparan segons nivell i edat.

Podeu apuntar als vostres fills/es 2 dies/setmana o si ho preferiu un dia.

2 dies: Dimarts i Dijous
1 dia : Dimarts o Dijous

Natació

Els nens/es berenen a l’escola amb les seves monitores. Un cop han acabat van tots junts a les instal·lacions esportives de Qwellness, on els/les monitors/es els ajuden a canviar i preparar per a l’activitat de natació.

Un cop acabada l’activitat, heu d’anar a buscar als vostres fills/es a l’entrada del Club on els/les monitors/es surten amb els vostres fills/es i ordenadament podreu recollir.

1 dia : Dimarts o Dijous

Karate

Aquesta activitat es desenvolupa al gimnàs que l’escola comparteix amb l’IES. Els dies de l’activitat són 2 dies setmana o 1 dia setmana a escollir.

Podeu apuntar als vostres fills/es 2 dies/setmana o si ho preferiu un dia.

2 dies: Dimarts i Dijous
1 dia : Dimarts o Dijous

Informació Extraescolars esportives

Les activitats esportives s’inscriuen al Consell Esportiu de Sabadell per tal de realitzar diferents lliguetes que, al llarg del curs, es duen a terme entre les diferents escoles inscrites. Gràcies a aquesta vinculació amb el Consell Esportiu els equips dels vostres fills/es adquireixen una llicència per poder participar. Paral·lelament a aquesta llicència també tenen cobertura d’una assegurança amb vigència de tot el curs extraescolar.

Organització dels diferents esports:

Handbol

A càrrec de OAR Gràcia. Amb monitors/es especialitzats en l’handbol.

Hi ha dos nivells segons edat :

  • Benjamí : 3r i 4t
  • Aleví : 5è i 6è

Mínim inscrits a cada grup, 10 nens/es.

Iniciació Esportiva

El Consell Esportiu, organitza al llarg del curs, diverses trobades amb les diferents escoles que hi formen part. Aquestes trobades es realitzen a diversos avellons municipals. Al llarg del curs ja us anirem informant.

Multiesport

A través del Consell Esportiu es realitzaran 3 trobades amb nens/es d’altres escoles.

Patinatge

Assegurança de 5€ /any. Aquest import esta inclosa dins la quota.

Escacs

Al llarg del curs es realitzaran trobades amb nens/es d’altres escoles.

Molt important

  • Cal omplir correctament el full d’inscripció amb totes les dades referent al vostre fill/a. (Adreça, telèfons….)
  • Portar fotocòpia de la targeta sanitària del CAP del vostre fill/a.
  • Portar fotocòpia del número del compte del banc on se us giraran els rebuts.
  • L’ordre del grups és segons ordre d’inscripció i edat.
  • S’estableix un nombre mínim d’alumnes per a cada activitat.
  • Si el nombre d’inscrits no arriba al mínim establert, l’activitat no es durà a terme.
  • El mínim és de 10 nens/nenes.
  • Les activitats esportives amb competició, comporten un pagament de 21,50€/any en concepte d’assegurança (mútua esportiva Consell Català de l’Esport).
  • A la resta d’activitats esportives sense competició (dansa, multiesport, taekwondo, tennis, natació) el preu de l’assegurança d’accidents és de 5 €/any.
  • Aquestes assegurances estan incloses dins la primera quota.
  • Les activitats són d’inscripció anual, tot i que l’ingrés s’efectuarà en 3 quotes per facilitar-ne el pagament.
  • Obligatòria la continuïtat durant tot el curs de l’activitat escollida, en cas de donar-se de baixa s’haurà de fer el pagament sencer.
  • Les famílies accepten qualsevol canvi en l’organització de les extraescolars per la millora de la gestió general de les activitats.
  • No es desconten els dies que l’alumne no pugui assistir a les activitats extraescolars.
  • Un cop tinguem les llistes definitives de cada activitat les penjarem al porxo del pati.
  • Recordar-vos que durant les activitats extraescolars la porta de l’escola està tancada, només s’obren un cop finalitzades aquestes, a les 17:40h per la porta de darrera escola, c/ Valentí Almirall 76. Us demanem puntualitat a l’hora de recollir els vostres fills/es. Pel bon funcionament de l’activitat del vostre fill/a, només recollim els nens/es a l’hora de la finalització de l’activitat, ja que trenquem la dinàmica del grup.


US DEMANEM, SI US PLAU, SER RIGOROSOS EN EL COMPLIMENT D’AQUESTES NORMES


Moltes gràcies…..i esperem gaudir tots plegats de les activitats oferides.

Comunicats recents

  • Reunió Informativa Extraescolars 15/09/2021 – 18:00h.

    El pròxim dimecres 15 de setembre de 2021 a les 18:00h tindrà lloc una reunió informativa sobre les extraescolars dels curs 2021-22.Es resoldran dubtes sobre protocòls i tots aquells altres temes que hi estiguin relacionats. Si teniu dubtes serà el

    Continuar llegint…

  • Gràcies, famílies! Per la participació en l’enquesta d’extraescolars

    Gràcies, famílies! Des de la Comissió d’Extraescolars de l’AMPA, us volem agrair la vostra participació en les enquestes de les activitats extraescolars del primer trimestre. Les enquestes que realitzem són una eina fonamental per conèixer l’opinió de les famílies i

    Continuar llegint…