Alta soci AMPA 2019 – 2020

Benvolgudes famílies,

Aquestes son les dades bancàries per fer l’ingrés de la quota anual de l’AMPA. Només un pagament per família.

Cal fer l’ingrés abans del 15 de setembre 2019

Entitat Bancaria: Banc Sabadell

Titular:  AMPA CEIP ESCOLA CATALUNYA

CC: 0081-0052-01-0001223325

IBAN:   ES46-0081-0052-0100-0122-3325

Import anual: 30 €

Concepte: NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE/S (CURS)

Un cop realitzat el pagament caldrà inscriure’s al formulari de socis de l’AMPA.

Sobre l’AMPA

L’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) es una associació formada de forma voluntària per pares i mares d’alumnes de l’escola.  Un cop l’any es realitza l’Assemblea General, on s’expliquen els projectes i s’aproven els pressupostos.  Les persones que formen part de la Junta de l’AMPA es reuneixen un cop al mes per posar en comú el treball que es fa per comissions.

A través de l’AMPA, sempre en contacte amb la comunitat educativa, es realitzen:

• Tasques de gestió: s’ofereixen els serveis d’acollida i de menjador, els mini casals, el casal d’estiu, les activitats extraescolars i les festes de Nadal i de final de curs, entre d’altres.
  • Activitats formatives: s’organitzen xerrades i tallers gratuïts i amb servei de canguratge.
  • Projectes de millora de les instal·lacions i els espais de lleure.

Podeu trobar tota la informació de l’AMPA a la nostra web

Us convidem a implicar-vos en les seves activitats i reptes.

Per qualsevol dubte o qüestió podeu contactar amb l’AMPA a través del seu correu electrònic info@ampacatalunya.cat o del formulari del lloc web.

IMPORTANT: Tens temps fins al 15 d’octubre de 2019. En cas de no ser soci, es regularitzaran les quotes dels serveis oferts per l’AMPA, Acollida, Menjador i Extraescolars. Que s’hagin utilitzat amb caràcter retroactiu a data 12 de setembre.

*No proporcioneu mai la vostra contrasenya.