nens-ilustracio

INFORMACIÓ
EXTRAESCOLARS

Novetats en el servei d’activitats extraescolars

ASSAMBLEA
EXTRAORDINARIA

Informació sobre les últimes juntes, reunions i assamblees de l’AMPA.

FES-TE
SOCI!

Informació de com fer el pagament per fer-te soci de l’AMPA i tenir tots els avantatges.

Sobre l’AFA

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és una associació sense ànim de lucre formada voluntàriament per pares i mares d’alumnes de l’escola. Un cop a l’any es realitza l’Assemblea General, on s’expliquen els projectes i s’aproven els pressupostos. Les persones que formen part de la Junta de l’AFA es reuneixen un cop al mes per posar en comú el treball de les comissions i per explicar el dia a dia de l’ampa.

A través de l’AFA, sempre d’acord amb tota la comunitat educativa, es gestiona:

• Els serveis d’acollida i de menjador, el casal d’estiu, les activitats extraescolars, les festes de la Marató i la de final de curs entre moltes altres coses!
  • Activitats formatives, s’organitzen xerrades i tallers gratuïts amb servei gratuït de cangur i la setmana cultural per Sant Jordi a part del servei  biblioteca  els migdies de dilluns a divendres.
  • Projectes de millora de les instal·lacions i els espais de lleure: Projecte jardí botànic pati amb banc de l’amistat, murals del Werens, millora pati petits, millora pati de grans, millora dels WC’s de l’edifici d’infantil, Processos participatius, parcs infantils…

Ara més que mai necessitem gent amb temps i ganes d’assolir reptes i crèixer junts!

Per qualsevol dubte o qüestió podeu contactar amb l’AFA a través del seu correu electrònic info@ampacatalunya.cat o del formulari de contacte.

Últims comunicats: