LA GRAN FESTASSA AMB LA MARATÓ TV3

La Marató de TV3

FESTASSA AMB LA MARATÓ

La Marató de TV3 és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3 i enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. Però La Marató de TV3 va més enllà de l’obtenció de fons. Fa una important tasca de sensibilització de la població catalana respecte a les malalties a les quals es dedica i a la necessitat de potenciar la recerca científica per prevenir-les i/o curar-les. Per a La Marató és tan important la recaptació de diners com la divulgació científica, la conscienciació i l’educació de la societat en la cultura científica.

Per cada nova edició de La Marató la ciutadania pren la iniciativa en l’organització d’actes festius que tenen com a finalitat sensibilitzar el seu entorn i recaptar diners en un ambient participatiu i solidari.

Per aquest motiu des de l’AMPA de l’Escola Catalunya hem decidit orientar la nostra festa de Nadal en una festa per La Marató, a fi de sensibilitzar els alumnes, mares i pares respecte a aquestes malalties – enguany el càncer – que afecten a tanta població i que per ara tenen difícil cura o prevenció.

Hem organitzat un munt de tallers i activitats que es duran a terme al llarg de tot el matí del dia 16 de Desembre, engrescadores i aptes per a totes les edats, mitjançant les quals volem fer participar a tothom de l’escola en la recaptació de diners per a aquest projecte solidari i tan proper.

Totes les persones que col·laboraran en les activitats, tallers i animacions estan sensibilitzades en la lluita contra les malalties i ho faran de forma solidària i totalment voluntària.

EL PROPER 16 DE DESEMBRE, PER LA MARATÓ, LA LIEM! De 10:30h a 17:00h

L’AMPA de l’ Escola Catalunya de Sabadell, organitza a partir de les 10:30h i fins les 17h de la tarda una gran festa. Gràcies a la col.laboració de més de 20 entitats.

Us hi espere’m amb un munt de sorpreses! No t’ho perdis, ho has de viure!

AMPA ESCOLA CATALUNYA

VENIU I COL·LABOREU AMB LA MARATÓ, FEU EL VOSTRE DONATIU I AJUDEU A LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER.

ACTIVITATS A PREUS POPULARS, TOT EL QUE ES RECAPTI ANIRÀ DESTINAT ÍNTEGRAMENT A LA MARATÓ DE TV3.

ACTIVITATS:

• Circuit d’habilitat amb segways – Donatiu 2€
  • Bombolles de sabó – Donatiu 1€
  • Simultània d’escacs  – Donatiu 1€
  • Masterclass de Karate – Donatiu

TALLERS:

• Arbre dels desitjos per La Marató  – Donatiu 1€
  • Pintacares – Donatiu 1€
  • Manualitats de nadal

ANIMACIÓ:

• Contacontes
  • Màgia
  • Gegants
  • Batucada
  • La Belluga

MENJAR I VEURE:

• Xocolatada + pastes: A partir de les 10:45 – Donatiu 1€
  • Begudes – Donatiu 1 €
  • Vermut: de12:30 a 13:30 – Donatiu 2€
  • Paella: A partir de les 14:00 – Donatiu 5€ (Paella + Beguda i postre)

COL·LABOREN:

ESCOLA D’ESCACS

DOJO SABADELL

ARTBO

*IMPORTANT* – TRACTAMENT D’IMATGES:

Durant tots els actes i dins del seguiment de les activitats es poden fer fotografies i vídeos per il·lustrar el seguiment de la Festassa. El fet de participar en qualsevol dels actes i/o activitats de la Festassa suposa l’acceptació de la possible publicació de les imatges al portal de la marató o de l’ampa i/o a la premsa escrita.

És responsabilitat de cadascú sortir o no a les fotografies. Es recomana que en el cas de no voler sortir a les imatges, en el moment de fer-les, i quan s’avisi, caldrà sortir de l’enquadrament.

Gràcies,

Més informació: festes@ampacatalunya.cat

Taller Canapès i postres saludables per aquest Nadal – PLACES ESGOTADES

Taller CANAPÈS I POSTRES SALUDABLES PER AQUEST NADAL

Taller de cuina saludable 19 de desembre 16:30h

Cuinar en família és una manera de fomentar la creativitat i el coneixement dels diferents aliments, i una oportunitat de gaudir en família.

En aquest taller aprendreu a preparar canapès i postres fàcils de fer per aquestes festes o per altres ocasions. A més, seran ben saludables!

Us podeu apuntar amb els vostres fills i, al final del taller podrem degustar les nostres creacions.

Reserveu ja la vostra plaça, són places limitades. PLACES ESGOTADES

En cas de més gent interessada, poden enviar mail a pedagogica@ampacatalunya.cat  per afegir-vos a la llista d’espera
Gràcies per ajudar-nos a difondre-ho.

“XERRADA FAMÍLIES, NENS I NENES AUTÒNOMS, AMB IDENTITAT I AUTOESTIMA”

Benvolgudes famílies,

Des de  de la Comissió Pedagògica de l’Ampa, us convidem,    DIMARTS 30 D’OCTUBRE a una Xerrada que ens sembla bastant importan, ja que, sovint protegim massa als nostres fills i ens pensem que és una bona manera de

preparar-los per a un futur que arribarà ràpid. Hem d’acompanyar als nostres fills en el

seu creixement però acceptant que tindran èxits i fracassos, alegries i frustracions. No

fer-ho els farà febles front les experiències que els tocarà viure d’adults.

L’excessiu proteccionisme i una educació dirigida, sense espais d’autonomia personal,

anirà en contra de la seva preparació per a la vida, incidint en la identitat i autoestima

dels nostres fills.

DIMARTS 30 D’OCTUBRE